Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Igavusest lugesin Karlssni "Üldkeeleteadust". Täna on totaalselt vaba ja igav päev. Becalm tabletid panevad magama... :) Kui päike nii kuumalt mu paremale jalale ei paistaks... mmh, rulood ka ei taha hakata alla tõmbama. Las ta paistab. Varsti nagunii enam ei paista.

Et siis... homme Pärnusse. Täna imen veel näppu ja üritan õhtul raamatukgust midagi loetavat leida.

Postimees on ennast minu jaoks ületanud. Pole enam just kuigi suurt erinevust nt. Delfiga võrreldes. Kollaseks kisub, raisk. Elu24 on ammu oma võlu kaotanud... isegi mina ei suuda nii palju igavaid ja halvasti vormistatud uudiseid lugeda. Okei, mõni artikkel on täitsa kompu...

Eile hävitasin taas ühe noore inimese usu fantastilistesse asjadesse... ja religiooni. Tehtud. Win!

Mu pass on juba vähemalt 2 aastat aegunud olnud. Peaks sellega ka tegelema hakkama... ja õpilaspileti peaks ka tegema. Peaks. LOL. Nagunii ma ei tee ju. :D

Loomingulise lähenemise tulemusena töötab mu arvuti praegu suht normaalselt. Yay!

Lalallalaaa, lähen nüüd linna.


Hello kitty on kõikjal!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik