Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Jaak Joala - Päikeseloojangul Otsisin netist 'Malvina laulu' ja leidsin hoopis selle. Lisaks leidsin kogemata Jaak Joala - Unistuste jõel. Kunagi ammu sai seda koolis lauldud. Meie klassi esituses kõlas palju paremini.

Eldarid on sellel nädalal Tartus. Win!

Homme hommikul on eksam. Mul on kopp ees kirjakeele sõnavarast.

Sellel aastal vaevusin isegi Eurovisiooni vaatama. Õigemini, hääletamist. Põhimõtteliselt keeldun seda poliitilist võistlust(?) vaatamast. Kuulnud olen kolme laulu... Alexander Rybak - Fairytale, Miss Kiss Kiss Bang ja muidugi Urban Symphony - Rändajad.

Inwe pakkus juba Beleriandi jaoks rolli... ja andsin kindla nõusoleku. :D

Eesti aastal 1996. Aastal 1996 arvasin, et see on ilus ja armas. Praeguseks on seisukoht muutunud... kuramuse perversne on tegelikult. Ilmselt on elu mind nii põhjalikult rikkunud, et kõik paistab nilbena. :D
Brainstorm - My Star Hahaha. See on armas?

Aitab. Hakkan pädevaks ja koristan natuke tuba... kassile annan ka süüa. :D

Leff!

1 kommentaari:

aastal 98 olin ma küll Brainstormist sisse võetud ja siis kõik kiitsid ju seda, et miks meil siukest helget ja positiivset bändi ple;)
nüüd ma olen lihtsalt brainstormist sisse võetud, see käib tihti, nii tihti kui ta vajalikuks ise peab. viimati oli eile, kui ma sind oma foobiategaüle külvasin ja poodi jooksin;)

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik