Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Eile oli tõsiselt halb päev.

Ärkasin ekstra vara ja õppisin eksamiks. Täiesti valesid asju... nagu alati.
Eksam oli leebelt öeldes raske. 2 tundi kirjutasin... tulemusega ikkagi rahule ei jäänud. Ma tean, et oleks saanud PALJU paremini. Ilmselt panin teksti analüüsiga ka puusse. See oleks ekstra tüüpiline. Lootus siurevat viimasena.

Pärast eksamit sai raamatukogus käidud. Selgus, et mu võlg on 200.- ja ei saagi raamatuid laenutada. Võlg sai makstud ja ma sain need kuradima raamatud ka. Lugesingi siis mingi ajani botaanikaaias luulet ja kirjutasin analüüse. Mingid ossid jõllitasid eriti tigedate nägudega. Suht spuuki oli.

Linnas jäi pangakaart automaati. Jälle. Sellel korral ei olnudki mina eriti süüdi. Nüüd on asenduskaart ja käin terve nädala jala. Win? Jalutamine tulebki kasuks. Liialt paikseks olen vahepeal jäänud...

Mängumaksu sain ka alles täna hommikul makstud. Elagu ebaõnn!

Tänane on ÕNNEKS märksa rahulikum olnud. Kirjutasin hommikul referaati ja päeval lugesin raamatut. Inimestega romantismi teemal vaidlemine on FUN. Roimantism ei ole minule. Eelistan pigem realismi, näiteks.


Eesti kõige ägedam bussipeatus. :D

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik