Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Sain vanaks.

Praegu on ilgemalt halb olla. Luksusin 15 minutit ja nüüd pea valutab. Nohust ja köhast ma üldse ei räägi... Täna ei läinud arsti juurde ka. Natuke irooniline... olen arsti juurde minekuks liialt haige. LOL.

Pätu on totaalselt tubane ja eluga rahul. Ta on ikka eriline memmekas. Kui mina maal olin olevat kass tõstnud päris korralikult kisa... nüüd olen kodus ja kass on ka vaikne. ^^ Hetkel magab ta padja kõrval ning näeb igati armas (ja ohutu) välja.

Muri on numpzik.


Ärkasin ~8 hommikul (esimest korda) ja sundisin ennast kümneni magama... praegu on kell pool kolm ja tahan uuesti magama. *Niu-niu-niu* Terveks võiks saada.

Eile õhtul oli FUN. :) Underground tuletas Urgu meelde... Keegi hea inimene võiks meelde tuletada, et lõpuks klubikaarti endale ostaksin. Avaldus on täidetud... raha vaja veel kanda üle (noh, pool aastat on asi seisnud juba :P)

Kell 3 lähen välja. Hüppan LUDOsse ja sealt edasi loengusse... kust edasi sooja kohta (kus on õlut ja toitu. Win!)

South Park - Fishsticks
Gay fish!

1 kommentaari:

osta klubikaart, kõtt;)kui hammustavad sul mingi kehaosa küljest, siis kutsu mind siduma:D samas sul ju emapeaks ka ravida oskama:P

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik