Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Ajad on lõpuks ometi pakitud.

Mul on meeletu peavalu ja valuvaigistid on ka otsas. Säästsin oma viimast nunnukest kuni suutsin... Enne Kassinurme minekut tuleb apteeki ronida ja ennast valuvaigistitega varustada. Ma tõesti ei kavatse tervet mängu veeta peavaluga. Hommikul olin täiesti veendunud, et tegemist on pohmakaga. Paraku räägib selle kahjuks üks 'pisiasi'... ma jõin eile ainult vett ja mahla.

Nüüd on veel vaja oodata, et Marii ärkaks. Tal oli vist eile karm õhtu. LOL

Enda õhtu kohta võiks öelda, et lõbus oli. Üle pika Antit näha oli tõeliselt meeldiv... Kõustist, Barrist, Mikost ja Mordist rääkimata. :)

BOOM! Valus on.

Just tuli meelde, et pean palvehelmed ja lauluraamatu ka kotti panema. 2. gen ristist rääkimata ja muidugi ka helendav Jeesus.

666 aastat Jüriööst. LOL

Kui samas vaimus jätkan olen varsti valmis valuvaigistite eest tapma. :/

Mida vaja kaasa võtta:
* Vein - olemas
* Fotokas - olemas
* mp3 hea muusikaga - olemas
* Kampsun - olemas
* Juuksekumm - olemas
* Hari - olemas
* Rist(id) - olemas
* Vesi - olemas
* Padi - olemas
* Magamiskott - olemas
* Telk - olemas
* Rahakott - olemas
* Kostüüm - olemas. Sellel korral ma ei kavatse seda koju unustada. Korra sai Mona mängul sellise sigadusega hakkama saadud. Praeguseni on natuke süümekad. :/

Midagi eriti tähtsat unustan nagunii koju. Spordikoti, näiteks.

Nightwish - The Islander

Pätu tervitab ka. Ta võtab päikest ja teeb ohutut nägu. ^^
Olen suurest igavusest ja ma-ei-tea-millest lahendanud täna hommikul terve ristsõna.

Tegelikult võiks vahelduse mõttes terveks saada...


Jah.
Ma lähen ja teen nüüd näo, et olen asjalik.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik