Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Eile käisime ema ja Ukuga Vanemuises Kevadet vaatamas. See oli nii ilus ja tore ja energiline ja armas ja kevadine! Soovitan soojalt. ;)

Täna käisin pärast loengus suremist Pätuga jalutamas. Kass on traksidega harjunud ja vastu ka ei võitle. Mul on alust arvata, et ta eelmine omanik viis ka jalutama... Väljas ei olnud asi enam nii roosiline. Pätt kartis inimesi ja seda haukuvat koera, kes oli isegi Pätust väiksem. O.o Nüüd on kass õnnelikult kodus ja peesitab päikeselaigus. :D

Terveks hakkan saama. Nohu on peaaegu kadunud ja köhin ka märksa vähem. :) Varsti viskan mantli nurka ja hakkan pintsakuga käima. :D

Miko on valmis andma kõik, et saada endale minu Progenitus. LOL

Minule kohvi ja kassile kohvikoort!

1 kommentaari:

Ojaaa, mina ka olen kõigeks valmis, sest ma vahel mängin Miko kaartidega O..o

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik