Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Kurk lõpetas valutamise. Nina on nuuskamisest valus ja muidu on ka nõme olla. Hetkeseisuga olen joonud vähemalt liitri keskmisest kangemat kohvi. Üldse ei taha murretesse minna. Ma olen ju nii väsinud ja nii surnud ja mul ei ole nohurohtu (mida pean nagunii ostma minema). Pärast murdeid oleks veel kultuurilugu...

Pätu on totaalselt pätt. Ta magab keset voodit ja on enda alla kuhjanud minu karvased mänguasjad. Muidugi võib juhtuda, et ta lihtsalt väsis suvalises kohas ära ja lihtsalt kukkus nende peale magama. Kogu oma naiivsuse juures lihtsalt pean uskuma, et ta kuhjas loomad enda alla... muidu ei oleks üldse lahe.

Sisustasin vahepeal paar tundi mängimisega. Minesweeper. Tegin omamoodi rekordi ka... 15 korda järjest suutsin esimese klikiga tabada miini. Tegemist peaks olema järjepidava ebaõnnega.

Jõhker tahtmine on lihtsalt vanduda.

Vahepeal õnnestus mul DeviantArtis komistada ühe eriti laheda KISSi fänni otsa. Ta on venelane. O.o

Liiga palju aega murreteni (kuigi ma vist ei lähe sinna)...


*mjranum-stock on selle geniaalsuse autoriks. :)


Mingi lollaka lehe arvates võiks minu ja Uku laps selline olla. Endale lohutuseks võin öelda, et Melli laps on koledam. :D Tegelikult on kõik väikesed lapsed suuremal või väiksemal määral nõmedad.

Deem, kurk hakkas uuesti valutama.
Pakin asjad ja lähen välja. Loengusse jõudmine on küsitav... ilmselt jalutan niisama väljas ja vaatan kevadet.

Leff!

2 kommentaari:

kle, see tite pilt ajas nii itsitama, et unustasin korraks isegi oma pohmaka ära:D

XD Ok

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik