Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

52%LIGHTWEIGHT



Eile oli päris pikk Dragon. Mul on vaidlemisest mõneks ajaks villand. Vahuri ja Mortiga saab päris lihtsalt peavalu. Hmm. Peaks neile (eriti Vahurile) ka hakkama peavalu tekitama. :D Või peaks ka hakkama käituma nagu tüüpiline CE tegelane. Nad on Mortiga täitsa segaseks läinud. Isegi mina ei suuda (parimatel hetkedel) nii CE olla. Reeglina olen CG (nagu väidetakse). Well. Life is like a box of chocolate... Siilil on ilmselt hobuse kannatus. Läks Talose usku. Ehk tuleb nüüd mõningane rahu ja vaikus. Vähemalt on hea vabandus lolluste jaoks. Talos! Talos! Talos!

*Kabuum*

Karlotta maksis mulle mingi hetk arvutisse pääsemiseks. Haa! Teenisin niisama 5.- Tegelikult tahtsin nagunii muuga tegelema hakata. Ei kurda. :D Ja on leiutatud uus pokker. Riiete arvu vähendamine ei ole enam lahe. Nüüdsest mängitakse riiete arvu suurebdamiseks.

Mmh, pean saatma kirja. Tahan trumme hakata korralikult õppima. *Peksab suvalise pikliku asjaga vastu lauda*

Uku tegi ka Alkoholi testi. Tema tulemus oli 42%. Mmh, nüüd olen mina joodik. Well, Goblini tulemustest ei maksa siis rääkidagi. :D

Midagi peab täna tegema. Hmm.
OUFAKK, LUND SAJAB! Kell on 13.20 ja ma vaatasin esimest korda aknast välja.

Mmh, vastlapäeval peaks midagi tobedat tegema. Näiteks kelgutamine. :D

Tr00 Kitty. :) (kujutage nüüd ette, et smailil on pikad kikud).

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik