Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Kaklusklubi oli eile õhtul. Tähendab, seda praktiliselt ei toimunud. Imelik (homo)kamp oli lihtsalt kohal ja möllas. Jah, mölals on õige sõna. Õnneks palju vaiksemalt ja mõistlikumal eelmise reedega võrreldes. Ei olnud Saatana asjanduse proovi (ma ei kavatse seda bändiks nimetada).

Ja nüüd kuulake laulvat Võrnot. See on hea. Kurat, kus must leib on?!

Inwe on hea. Ta andis kleidi osas natuke hüva nõu. Siid võib sinna tõesti sobida või natuke teine punane. Jaa. Ma tõesti tahan kiiremas korras ägedat kleiti. Üheksandal on ball. Peab Ukut selles osas peksma. Ta peab endale kostüümi tegema. Vot.
UKU, TEE MIDAGI! Ma unustan nagunii laivis mainida. Seega, lugegu. :P

Täna on Ateenas RUTS. Petsi bänd on (väidetavalt) seal. Mort rääkis. Homme pärast Dragonit ilmselt sinna. Ma ei ole enam hiiglama kaua laividele saanud. Ohjah. Täitsa igatsen juba. Suve tahan ka. HRL on tore.

Mmh, pean trumme õppima. PEAN. PEAN. PEAN. Tegelikult tahan! :)

Leff-leff. Lähen ja olen tubli.
-Eve.
*Amps*

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik