Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

A M O R P H I S (fin)
House of Sleep ja Alone on mõnusad laulud. :)
P R I M O R D I A L (ire)

W I T C H C R A F T (swe)

*Padurõõmune* Amorphis on alates esimese laulu kuulmisest kuidagi hinge läinud.

Sellel aastal tõotab tulla HEAVY üritus. :P Ma juba kujutan ette kuidas Amorphis lammutab ... ja mida veel fännid teevad. Ohjah! Kuuluda muusikat nautivasse massi on võrratu tunne. Mul lihtsalt ei ole sõnu. TAHAN JUBA LAAGRIT!

HRC foorumis on mõnusalt infot. Loodetavasti võetakse sellel aastal peldikutega midagi ette. Igal aastal on asi paremaks läinud... ehk jõutakse täiuseni. :P

MMh, Draug ilmselt algatab jälle kampaania varakult kohale. :D Laager on kahtlemata suve suursündmus.

Eufooria, raisk.
Ja nüüd ma hüppan mööda tuba ringi. Ohwell. LAAGER TULEB!!!

3 kommentaari:

Tra, Laagri esinejad lähevad iga aastaga järjest paremaks. Sel aastal olen kindlalt kohal.
House of Sleep on väga hea lugu.
Peaks muretsema Amorphist endale arvutisse, sest ise olen ka järjest rohkem hakanud nende muusikasse armuma.
Laagris näeme! \m/

Anonüümne ütles ... 4:05 AM  

Do you have copy writer for so good articles? If so please give me contacts, because this really rocks! :)

Anonüümne ütles ... 12:33 PM  

I be enduring interpret a only one of the articles on your website now, and I unqualifiedly like your fashionableness of blogging. I added it to my favorites web page list and will be checking promote soon. Will report register out my put as ok and leave to me know what you think. Thanks.

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik