Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Pidime täna maale minema. Ei läinud, sest Uku peab laupäeva hommikul oma ema aitama. Mööblit tõstma vms.

Täna läks ta koos Varese ja Kikaga ronima. Läksin alguses kaasa, aga nad ei teinud midagi piisavalt põnevat. Pealegi, libastusin kergelt ja suutsin ennast nõgesega kõrvetada. Nõme. Ma ei talu nõgeseid. Valus on. Ai.

Aga siili nägin! :D
Päris siil. Päris Tartus.

4 kommentaari:

Viimati, kui mina Varesega ronimas käisin...

Sellel korral oli Uku ka. Vares ei ole üldse nii äge ronija! :P

Kus te üleüldse ronite? (mina isiklikult ronisin viimati umbes kuu või pool tagasi, kui oli tarvis õunu võtta ja mingit toredat tehnoloogilist abimeest ei olnud, aga ilmselt räägitakse siinkohal mingisususest muust ronimisest)Üleüldiselt olen ma kohmakas ja kardan kõrgust ja enesealalhoiuinstinkti tõttu eriti ei roni, kui vaja ei ole. (Mort kuulub siis ilmselt mingisse muusse kategooriasse)
Aga ikkagi, uudishimust. Kus? Puude või majade või nonde kaljuseinte, mis mõnes kohas on, küljes? Ja kuda? Mis eesmärgil? Parkour? Julgestus? (noh, Morti puhul siis ilmselt mitte)

Need segased tüübid ronisid aedadel ja majadel. :P

Mina olin kenasti kahe jalaga maas. *Geenius*

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik