Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Räägime siis natuke tänasest päevast.

Ärkasin peaaegu normaalsel ajal. Sest mind ÄRATATI. Taheti lihtsalt teada, et kes ostis selle kena punase pluusi. Uku sõnul on tegu roosa pluusiga. Well. Punane ja roosa ei ole ju tegelikult väga erinevad. Ja siis ei saanud ma enam uuesti magama jääda, sest und ei olnud enam piisavalt.

Alustasin konspektide printimisega. Filosoofia konspekti pole tänaseni Siseveebi jõudnud. Tasub loota, et see sinna kunagi (soovitatavalt lähimal ajal) jõuab. Siis sunniti mind sööma. VÄGA suur hunnik toitu. Loogiline on muidugi see, et umbes pool jäi alles. :P

Kooberdasin raamatukokku. Nüüd on mul jälle midagi head lugemiseks. Edasi viis tee mind bussile. Nr. 1 on jätkuvalt minu igapäevaseks lemmikuks. Täna sain seal kokku Toomasega. Kui tema läks maha sain kokku veel Gretega. :D Palju tuttavaid nägusid hommikul.

Filosoofia seminar oli täitsa äge. Me rääkisime inimese (vabast) tahtest. Tähendab, 4 inimest rääkisid ja ülejäänud olid vait. :P Mulle meeldib filosoofia... see on nii mõnusalt loogiline ning lõbus. Vaatasime paari Browni videot (Uku oli mulle neid kõiki juba varem näidata jõudnud). :) Lisaks rääkisime niisama asjalikel teemadel. Meil on tõeliselt lahe õpetaja.

Pärast filosoofiat tagasi koju. Õigemini, Eedenisse. Saime seal Ukuga kokku ja tulime siia (st. minu koju). Hakkasime mingit kahtlast filmi vaatama, aga see jooksis liiga aeglaselt ja lõpuks alustasime mängimist (nagu ikka!). Mmh, mingil hetkel tegeles Uku natuke õppimisega ja mina tegin oma ökoloogia ära.

Nüüd olen jälle ilma Ukuta siin.

Vanaema suutis natuke aega tagasi tekitada paanikat (ja mind ärritada). Tema arvates olen ma mingit ta nõmeda klaasi kuhugile kaotanud. Well. Mul ei ole sellest klaasist mingeid teadmisi... ma ei tea isegi milline see on/oli. :/ Igatahes, mind süüdistati. Lisaks olvat ma veel hunnikus asjades süüdi. Kurat. Isegi mina ei suuda piisavalt palju jamasid tekitada, et nii paljus süüdi olla.

1 kommentaari:

Palju juhtub kiirel Efkal, ma näen.

Pole isegi kaua näinud. Kunagi ju võiks. Kui ma ennast Tartu vean or something. :)

Selleks ajaks aga jõudu ja jaksu ning kõike muud.

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik