Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Miks? Millest? Kellest? Tõesti ei tea.

Pea valutab, ninast jookseb suht tihti verd. Sellest kõigest on juba ammu villand!
Viimased paar kuud on olnud kohati tõeliseks õudukaks, kuid alati võiks hullem olla. Probleemid inimestega, kes ei suuda/ei taha mind unustada väsitavad.

Tahan juba kevadet ja suve, sest siis saab jälle üks etapp minu elus läbi. Mida ma edasi teen? Kui vaid teaks kindlalt... samas, minu elus ei saagi midagi kindlat olla. Olen selleks liiga kaootiline. Ehk ongi nii parem?

Ah, ma ei ole õnnetu. Kõik on tegelikult korras. Antud hetkel tahaks lihtsalt magada... väga pikalt magada. Kohustused hoiavad veel ärkvel. Ma pean oma kunstiajaloo lõpetama, pean ühiskonda õppima, pean kirjandiga tegelema. Ah, ma saan hakkama!

Endiselt olen võimeline väitma, et elu on lill.
*naeratab* elu läheb edasi.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik