Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

21 juuni.

Hommikul sõitsin bussiga Tartusse. EHPK kokkutulek :D
Kokkutulekul olin ainult mõne tunni ... Urgu sadas järsku sisse Dani ja me sõitsime koos Tallinnasse :P Kell 3 hommikul jõudsime Riioni juurde ja vajusime mõlemad kohe magama :P

22 juuni.

Sõistin bussiga Viru keskussesse. Ostsin endale roosad sokid ja ootasin Meliani :P Läksime siis tema juurde ja ma jõudsin lõplikult otsusele, et tahan DMata. Seda ma siis ka tegin ... kahele piiksule ... (h)
Vähemalt Melian jäi asjaga rahule - väga hea! Ehk kunagi veel :P
Varsti liikusime Daniga koos tagasi Tartusse :P Õhtul oli Priisti sünnipäev - sinna ma ei jõudnud. Kassipoeg oli kodus hullumas ja kiirustasin hoopis tema juurde :P

23 juuni.

Hommikul tuli ema mulle järele ja läksime koos maale. Kassipoeg tuli kaasa :P Grillisime ja chillisime (õigemini, nemad tegid seda ... mina vajusin varakult magama).

25 juuni.

Käisime koos emaga niisama Võrtsjärve ääres. KUHU ON JÄRV KADUNUD?! Nõme, vett oli vähe ja see HAISES. Kohutav ... kohutav ... kohutav! Tegin hunniku pilte ... kunagi panen ehk ka üles :)

26 juuni.

Tagasi Tartus. Raisk, hea on olla ... Kassipoeg on hetkel veel maal ... tema toon ka kunagi Tartusse tagasi. Homme vist Kadrinasse :P Kristjan ei saanud täna minna ... eks lähme siis homme :P Ega sellest midagi hullu juhtu.

Elu on kõrkjas!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik