Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Reede ja laupäeva olin maal ... sellel ajal sai tegeletud mõtlemisega. Mida ma tahan?!

Tegelikult tean vägagi hästi ... tahan rahu ja vaikust. Vahel harva ka midagi täiesti vastupidist. Miks? Eks ikka sellepärast, et selline on minu loomus.

Tekkis tahtmine teha inimestele haiget ... blah, surusin selle soovi ja tunde maha. Keegi ei saanud haiget (ma loodan). Ei pidanudki saama ...

Kõndisin peaaegu kogu päeva maal olles mööda metsa. Telgin ka terve hunniku pilte ... kogemata kustutasin need kõik ära *niuniu*

Täna on Elesgali LARP. Madam Ku'rii peab olema kohal ja parimas vormis ... õigemini, midagi sellele sarnast :P

Tahan juba mängida ... :)

Deem, ma ei tea vist enam midagi :P Okei, midagi ikka tean ... Tahan olla õnnelik ja mingil põhjusel sellega kaasneb terve hunnik muid soove.

SÕBRAD ON KÕIGE KALLIMAD! (:

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik