Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Elu on jälle mõistetav ja tegemisi on ka piisavalt. Hämmastav, et mina suutsin olla masendunud ja õnnetu ning väita, et keegi ei hooli minust... Hoolitakse ikka küll :)

Koolis läheb ka hästi... jah, ma olen hakanud õppima. Lisaks veel hakkasin jälle joonistama ja esmaspäeval aktimaal *endaga rahul*

Tahaks juba esmaspäeva :P Ja siis vaheaega... nagu selgus ootab ees taas organiseerimist päris kenake hunnik (Efka teeb ikka ära... TEEB JAH!)

Nüüd kuulan Ursulat ja naudin seda vähest vaba aega... lahe

Ma ei kuule sind, sa ei kuule mind.
Tõmbasime siis looduskaitsealale ja mõtlesin,
et tiiki vaja on mu kalale.
Jõudsime siis autoga metsa -
KUI BENSIIN SAI OTSA.
Lükkasime, lükkasime, lükkasime, lükkasime, lükkasime
auto metsast välja otse tiiki,t
äiega triiki, tsikk oli vihane.
Lihased lihased.
Ma ei kuule sind, sa ei kuule mind.

Ütle Jaanus (Jaanus), ütle Albert (Albert)
Ütle Jaanus Albert Destilleerivad.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik