Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Tegelikult on kevadest asi kaugel... või siiski mitte... kes teab.

Sai käidud neljapäeval kelgutamas ja kiikumas... reedel jälle. Sellel talvel (kevadel?) on seega käidud kelgutamas märksa rohkem kui viimastel aastatel kokku ja ma ei kurda... tore on kelgutada (ja kiikuda ka).

Igavene au sellele, kes leiutas kiigud ja selle kummi asjanduse, millega sai kiigutud.

Taas pean kiitma oma pikka salli... see sobib peaaegu kõigeks... sidumiseks, kaelas kandmiseks, padjaks ja ma ei tea milleks kõigeks veel :P

Sinikate loendamine on ka mõnna tegevus...
Vasak käsi: 3 sinikat
Parem käsi: 2 sinikat
Vasak jalg: 5 sinikat
Parem jalg: 3 sinikat
Ribid on valusad... selg ka :D

Ja mul on paranoia... keegi ei tohi kõndida minu taga... nii on turvalisem. Ja mitte ainult minule.

Mul ei ole enam häält... jälle hääletu :P *kuum tee ja mesi*

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ... 2:40 PM  

Kas ma saan sind endale?

Ei saa! *näitab keelt ja kõnnib minema*

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik