Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Haige olen ja ma ei taha olla haige! No tõesti... varsti on mul sünnipäev tulemas ja kas ma saan selleks ajaks terveks? Kes seda oskab öelda...

Igatahes, ema on marus. Ta helistas hommikul ja suht sõimas (oh kui nunnu!). Ja ta meenutas mulle üsnagi ebasõbralikult seda, et käisin eile D&Dd mängimas ja jõudsin hilja koju + saapad oli märjad. Urh, ma pean tema arvates minema kooli.

Häält ei ole, pea valutab, temperatuur stabiilselt madal ~35.5 ja kohutavalt "hea" on olla.

Hetkel mängib: Guns 'n' Roses - November Rain :) See on ainus hea asi antud hetkel. Olgu, tee on ka väga maitsev!

*Otsib videot ka, Martin eile soovitas. Eks tuleb kontrollida selle headust*

Midagi pidin veel siia lisama :P aga ma ei mäleta mida... pärast kirjutan eilsest mängust ka miskise kokkuvõtte :)

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik