Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away


Kõige hirmsam on vist see, et antud lugu hakkas mulle meeldima. XD

Suhteliselt kasutu nädalavahetus oli. Lugeda olen jõudnud umbes kümme lehekülge. "Hingede öö" lihtsalt ei tõmba ... olen seda varemgi lugenud. Paraku pean tunnistama, et ei mäleta peaaegu midagi raamatu sisust. Järelikult on halb raamat, sest enamasti mäletan ikka päris pikalt. Näiteks suudaksin vist praegugi anda ülevaate mõnest põhikoolis loetud raamatust.

Kuidagi lame on kirjutada tobedatest asjadest. Paraku on mu elu nii kohati nii põrgulikult igav (õnneks!), et millegi põneva ja ekstreemse juhtumist võibki vahest ootama jääda. Jalga ma lähimal ajal murda ei kavatse ja Toomemäele uisutama ka ei lähe (kuigi kõnnin nädalas vähemalt korra üle Toomemäe).

Mul on mingit viinakokteili. Aye!

Täna sain endale naeruväärselt odavalt väga laheda "kõrvarõnga". See näeb välja nagu oleks pisike mõõk läbi kõrvalesta torgatud. =)

Kolmapäeval (?) peaks Rokiklubisse minema. Roheline.

E.

1 kommentaari:

mis on kolmapäeval rokiklubis?

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik