Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

South Park for the Win!

Nägin öösel kummalist unenägu. Tartu tänavatel tegutses kahe katanaga inimesi hakkiv ninja(?). Mingit hirmutunnet nagu ei olnud ... pigem põnevus. Mingi hetk tabasin end mõttelt, et huvitav millised featid ta võtnud on. Leveli üle ma isegi mitte ei mõelnud (inimeste juppideks hakkimiseks peab ikka päris kõrge level olema, vist). Igatahes ... äkki oli tegemist ebapüha viitega mu järgmisele DnD tegelasele?
Tegelikult oli unenägu üsnagi põnev ja tegevuserohke.

Hommikul läksin loengusse. Huvitav oli. Gooti kirja on üllatavalt mugav lugeda. Polegi mu oskused selles osas vahepeal kaduma läinud. Hea.

Hetkel istun raamatukogus. Mul on 2 tundi auk, siis tuleb surmigav loeng ... pärast seda on 2h auku ja siis hakkab asjalik loeng. Peaks vist vahepeal koju minema vms. Raamatukogus on täna üllatavalt palju inimesi. Sessini on ju veel aega.

Tegelesin natuke SRi jaoks tegelase tegemisega. Kondikavand sai valmis. Peaksin tegema veel mõned muudatused ja külastama keemiapoodi. Aye! PS. Kas keegi ilus ja hea (ei pea vastama mõlemale tingimusele) tahab minuga koos mängida? Selles suhtes, et Uku ja Hendrik on vist mõlemad NPCd.

Guitar Hero 3 rokib.

Täna algas mul ametlikult kevad. Nägin lumikellukesi.
Peaks enne koju minekut kusagilt mõned lilled ostma. Kevad! :)
Päikesepaiste teeb inimesed õnnelikuks. D-vitamiin rokib.
Päikest, Kiisud.

E.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik