Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Vahel tahaks kõike! Enamasti tahan lihtsalt enda mõtteid teostada (jah, enamus neist on mõttetud ja isegi kahjulikud) ja õnnelk olla seeläbi. Vahel läheb halvasti – see on täiesti loomulik. Kui läheb halvasti tuleb järgmisel korral teisiti teha (või jätkata samas vaimus kuni tulemus on rahuldav). Paljude arvamus ei lähe sellega kokku... see on juba teiste mure.

Väljas on vapustav ilm. Võtaks fotoka ja läheks lihtsalt pildistama... aga ma ei tee seda. Fotokas on liiga masendav ja tulemustega ei oleks ma nagunii rahul. Küllap võtan selle paar päeva hiljem käsile ja ikkagi teen proovi (1-2 fotot kolmest peaks ikka kobedad olema. Ma ei viitsi enam ammu niisama plõksutada. Laisaks hakkan vist jääma.)

Muusikat on väga mõnus kuulata. Tõmbasin eile hunniku suvalisi laule (elagu eMule!). Masquerade – Guardian Angel on ilus laul (ma ei olnud sellest kunagi varem kuulnudki). Kuulasin enne Iron Maidenit... jalad ja käed hakkasid kahtlaselt toksima. Lolz. Trummarite klassikaline haigus on mindki haaranud. He-he!

Varsti on mai. 3. mail toimub Kettamaailma LARP. On jälle midagi oodata. :* Siilipere saab olema kohal ja õnnelik (ma vähemalt loodan). Kuhu on kadunud aprill?! Ahjaa. Kunagi mais (17 vist) toimub järjekordne RUTS. Kevini bänd on seal. Mmh, võiks isegi kuulama-vaatama minna... polegi enam kaua ühelgi RUTSil käinud. Viimati sai vist käidud Martini ja Taneli bändi vaatamas. Nüüd ei ole bändi enam olemaski. Ohwell. Hullult head muusikat tegid... „Koll on emo!“ ja mõistagi Kissi coverdamine. See oli MÕNUS!

Vahel on hea üksinda olla. Tegelikult enamuse ajast... kui mul just ei ole vajadust seltskonna järele. Varsti olen jälle koos Ukuga. See on hea, sest tema oskab olla hea seltskond (kellega on kahtlemata lõbus ja hea). Voh! Vahel on vaja kärtsu ja mürtsu ka. Ma ei talu konstantset rahu ja vaikust... see ajab ühel hetkel lihtsalt hulluks. Just selleks peabki vahel kontsertidel ja/või Urus chillima. Trummid on selles suhtes head – kärtsu ja mürtsu oi-oi kui palju. Lol.

Hakuna Matata ja värki. *Oh happy day*

*Siin oli märkus Keskerakonna ja Maariga seoses. Uku palus selle kõrvaldada.*

Esmaspäev ja teisipäev möödusid joonistamisega tegeledes. Esmaspäeva tulemuseks oli „Pervert“ ja teisipäeva tulemuseks oli „Aldjas“. Vot. Aldjaga on see teema, et ta on kohutavalt kole ja ma ei viitsi hakata näojoontega jändama. Katsetasin joonekestega varjutamist... see on tegelikult lahe stuff (kui on viitsi korralikult teha). Ilmselt katsetan mingil hetkel uusti.

Argh! Zhark müüb KISSi kontsa piletit! Pileteid on ainult 1 ja ma ei taha päris üksinda minna. Seega ei saa üldse... *Hakkab nutma* Ohniuküll! Oleks veel Soomes. Sinna läheb Tartust lahedaid inimesi... aga Riiga ei lähe vist ühtegi tuttavat nägu. *Toriseb ja loodab järgmisel korral KISSi laivis näha*

Päikest, Kärsad! :P

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik