Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Eile õhtul oli üks Kettamaailma filmiõhtu. It was fun! Surm on jätkuvalt minu lemmik. :D Palju inimesi oli Urgu kogunenud ja ma nägin Mirjut!!! Tegelikult oli veel päris palju vahvaid inimesi (keda ei olnudki enam terve igaviku näinud). Järgmisel reedel jälle!

Mul on laual pusle. Lõpetasin natuke aega tagasi selle kokkupanemise... 1 kuramuse tükk on puudu! :/ Varsti läheb toa pahupidi keeramiseks ja tüki otsimiseks.

Eya toppis mingil hetkel foorumisse Tongue Foresti tobeda laulu üles. See on sürr!


Teoorias on mul olemas Tomb Raider 4. Teoorias... ma ei suuda itaalia keelseid erroreid mõista. :/ Seega... teoorias on mul mäng. :P


Arcade õhtu toimub täna õhtul Urus. Minna? Mmh, vanad ja head mängud... Ohwell. Las Uku otsustab! :P

Ilusat kevadet!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik