Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away



Ehk siis 29 septmber (kui ma väga rängalt ei eksi) on meil rebaste pidu. Toimub asi koos sõjakooliga ja eile Merikesega sai sellest räägitud. Tema ja Evelin plaanivad sinna minna ilusaid mehi vaatama. :D Merikesel kallim olemas. Evelini kohta ei tea... aga asi on naljakas. Siit tuleb veel intriige ja tülinat. :P

Mmh. Võiks ka minna. Aga mehed ei paku huvi. :P Üks kuramuse kallis kallim on juba pikemat aega olemas olnud. :) Jaaaa! See oli viide vähemalt ühele mu blogi lugevale inimesele (kellel on pikad juuksed, ilusad silmad, armas naeratus... mida ta vahel üritab nalja viluks küülikulikuks muuta ja veel väga palju häid omadusi). :P

Kärt naerab liiga kõvasti.

Urus on imelik. Uku võiks ka siin olla.

Koju ma hetkel minna ei julge. :P Sinna jäi minust (tänu liiga kiirele kooli lahkumisele) liiga suur kaos. Appi. Kõust ka naerab!!!

Aga nüüd ma mängin Neopetsis edasi! :D

Rebaseeeeeeeed!

Ahjaa. Bussis oli täna kontroll ka. Trahvi ei saanud. Viriseti natuke, sest mul veel vana pilet. Naljakas on olla. Kurat. Tuju on hea.

*Pats-pats* ja *Toks-toks* ja *Kops-kops*

KALLI TAHAN!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik