Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Tänane on olnud kohutav. Mul on sellest juba nii villand. Ma ei saa magada, sest kardan jälle näha kummalisi unenägusid. Ja ilmselt ei jääks ma isegi mitte magama. Olen nii neetud mures.

Kõike on lihtsalt liiga palju tänasesse kuhjunud. Lõpuks sai veel Uku ka pahaseks. Ilmselt põhjustasin selle mingil moel mina. See tähendab, et ma olen hetkel täiesti üksinda. Ei taha üksinda olla. See ajab hulluks! Ah. Kui ma vaid saaksin talle helistada ja paluda siin olla. Aga see teeks asjad ainult hullemaks... tal on niigi paha endal. Mul ei ole õigust talt midagi enamat nõuda. "Iga inimene peab ise oma risti kandma." Nii tahaks seda kõike kellelegi teisele kaela lükata... aga see ei ole lihtsalt võimalik.

Homne võiks natukenegi parem olla.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik