Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Kas te ka teate, et kell on 7.17 ja mina olen just ärganud. Uni on. Magada tahaks!

Miks peavad täna tunnid juba 8.30 algama? Olgu, mõnes teises koolis algavad varem. Aga mina pean kenasti teise linna nurka jõudma. Ohjeebus! See on nii kuramuse kaugel!

Õnneks pean koolis ~2h olema. :) Pärast saan niisama lebotada ja mõttetu olla. *Happy me* Terve see nädal saab olema sama lebo (aga teistel päevadel peaksid tunnid hiljem algama). :p Homme on igatahes 10.15!

Teoorias olen rahul. Praktika kohta ei oska veel öelda. Kersti! Kersti on samas koolis! Merike ka! Keegi kindlasti veel! Mina... näiteks. :D

Jutt on segane ja elu on lill. Raisk!

PS. Mort kirjutas kroonika. Nüüd tuleb veel ainult Barbarit (ja veel paari inimest) piinata. Beorlased on tublid!

Ahjaa. Ghosti tuju rikkusin ka eile julmalt ära. :D

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik