Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Ah, mul on tänasest nii kuramuse villand. Olen terve päeva üritanud midagi head (ja mõtekat teha). Tulemuseks on ainult see, et hakkasin lõpuks (arvutis) Potterit lugema. Algus on täitsa huvitav ja mulle tundub, et loen selle raamatu lähimal ajal kenasti läbi. Vot.

Juuksed on vahepeal väga pikaks kasvanud. See on kuidagi nii kummaline, sest alles nad olid ~5cm lühemad.

Korraks tekkis mõte, et võiks isegi tulevikus hakata tegelema augustamisega (st. teistele hakata auke tegema). Ala on huvitav ja nõuabki meditsiinilist haridust. Seega. Mul on täitsa reaalne võimalus sellega tegelema hakkamiseks. Idee ise pärineb Kerstilt, kes saab alles aasta hiljem asuda oma unistuste alal tööle. Ilmselt lõpetan mina ikkagi kusagil haiglas või mõnes muus kohas õena. See ju ka tegelikult lõbus. Või võtan hoopis kätte ja hakkan järgmisel aastal midagi muud õppima, sest see on samuti täiesti reaalselt eksisteeriv võimalus. Pealegi, elu on huvitav.

Olen terve päeva toas istunud ja peaks mingil hetkel välja minema, aga puudub vist igasugune tahtmine. Mõtlesin hommikul korraks, et läheks ikkagi maale... aga lõpuks vajus see mõte ära, sest kell oli häirivalt palju ja paariks hädiseks tunniks minna ei oleks olnud mingit mõtet. Võib-olla homme või kunagi tulevikus. I have no idea.

Kuidagi imelik on olnud üksinda aega veeta, sest alati on kahekesi midagi teha... Näiteks mõne filmi vaatamine... nolife... lihtsalt niisama koos olemine. Ah, üksinda on imelik hetkel olla. Homme ei pea ma enam üksinda igavlema, sest siis on mul jälle kaaslane olemas (kui ta vanemad just eriti õelateks ei muutu... või mingit muud jama ei juhtu). Lühidalt. Üksinda on paha!

Eile hommikul/päeval olin haigeks jäämise äärel. See tähendab, et enesetunne oli õudne ja temperatuur (natuke) liiga madal. Alla 36 ON isegi minule liiga madal. Mingil imelikul kombel suutis Uku panna mind alkoholiga teed jooma ja teki sees istuma. Tegelikult olen talle selle eest kuramuse tänulik, sest hetkel ei ole mu tervisel midagi viga. Ahjaa. Olen vist mingi lendleva asjanduse vastu allergiline. Vahelduva eduga juba pikemat aega turtsun ja oman teisigi allergiale omaseid tunnuseid. See on paha.

Homme on esmaspäev. 26. august. Selles ei ole küll midagi ebatavalist. Aga varsti on september... sügis... kool. Siis on läbi see mõnus suvi, mis on seni olnud üks minu parimaid. On nii palju ilusaid mälestusi suvest... kevadest... isegi talvest. Minu elu on tegelikult ilus olnud.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik