Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Otsustasin siia natuke pikemalt kirjutada. Noh, vahel peab ju inimesi mõne uue postitusega rõõmustama (eriti ema, kes seda eriti rõõmuga loeb). Igatahes.

Täna aitasin Ukul kostüümi õmmelda. Tähendab, pükse aitasin teha. Õmblemine on ikka üks kuramuse imelik töö. Tekitab juhet ja nõuab mingil määral osavust. Oleks võinud paremini minna.

Olen lugenud läbi peaaegu tere "Avaloni udude" raamatu. St. teise osa. Esimene sai juba ammu loetud. Kunagi peaks endale Potteri hankima ja sedagi lugema. Arvutist lugeda on kuramuse paha. Kannatan veel natuke ja loen päris raamatut... kui keegi suvatseb laenata (ja mina ei unusta küsida. :P)

Laupäev-pühapäev on Beleriand.

Mul on sinna normaalseid riideid vaja, et mitte ära kõrbeda. Okei. Riided leiaks... aga jalatsid? Nokurat! Ma ei taha hakata ennast pastlate otsimisega vaevama ja ilmselt ei sobiks sinna ka mu lemmik plätud *nutt-ja-hala* Well, olen GM ja panen need ikkagi jalga. Vähemalt on mugav ja kiire liikuda. Kes ikka näeks jalatseid maani seeliku alt?

Tänane on üldse väga kahtlane olnud. Pea valutas natuke aega. Siis oli jälle kõik OK. Hetkel on lihtsalt kohutavalt palav. Väljas on JUBE. Nädalavahetusel võiks natukenegi jahedam (ja vihmasem) olla. Voh!

Telk ja kõik muu oluline nänn on hetkel maal. Lähen homme sinna, et need saada ja siis edasi mängule. GMina.

*Haigutab* Lugemine on suhteliselt lõbus. *Läheb ja jätkab oma raamatuga.*

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik