Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Eile oli D&D. Mäng oli tore ja tekitas väga palju juhet. Tähendab, kolm valges meest piinasid minu tegelast. Mul ei ole vist kunagi varem DD ajal sellist juhet tekkinud. Lõpuks tekkis peavalu ka.

Vanaema tormas just tuppa ja karjus... "Sul on piim külmikus, et sa selle ära jood!!!" Ohjeebus. Mul on temast nii villand.

Aga eilne DD oli ikkagi tore. Mulle meeldis.

Tüüpiline on muidugi see, et tahtsin jälle head. Tulemus oli nagu alati... totaalne saast. Ma lihtsalt ei oska! Tahan, aga ei oska. (See ei olnud tegelikult DD kohta).

Ärkasin natuke aega tagasi (magasin ~10h) ja olen nüüd natuke vähem surnud (kui õhtul). See peaks kuuluma positiivsete asjade juurde. Olen täiesti kindel, et pidin täna midagi tähtsat tegema... aga ei mäleta.

Well, mängin nüüd midagi ja loodan, et tänane väga jube ei tule. :)

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik