Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Neljapäev
Urus juhtus midgi kummalist. Goblin käitus alguses nii imelikult... Vahur tuli ja jamas energiaga. Lõpuks sain mina mingil moel mõjutatud... ja see ei olnud tore. Paanikahoog, tasakaal paigast ära, peavalu, raskused hingamisega... super. Kadusin kiiremas korras Urust. Vahepeal läks enesetunne paremaks... öösel jälle. *niuts* Lugesin raamatut ja vajusin kunagi magama...

Reede
Magasin päeval. Muul moel lihtsalt ei saanud olla enam... Enesetunne oli palju parem. Tarmo tahtis mind näha... see ei õnnestunud... jälle. *naerab* Rääkisime hoopis pikalt telefonitsi... ka võimalus. Vahurit sai nähtud... tema oli ka natuke nukker.

Head ööd!

1 kommentaari:

Urg mõjutas mind ka miskit moodi, ma olen selles üpris kindel. Õnneks polnud minu juhtum nii hull, kui sinu oma, sa vaesekene. Mul tekkis lihtsalt meeletu peavalu, mis keeldus lõppemast enne tänast hommikut (seega kestis see kolm päeva). Ja üldse oli Urus kuidagi imelik olla, palju ebameeldivam kui varem on olnud.

Ma loodan, et sinuga ikka nüüd kõik enam-vähem korras on? Äkki sa peaksid Urus vähem käima?

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik