Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Magasin 14 tundi jutti... okei, peaaegu 14 tundi... sest mingil hetkel helistas Vahur. Ma ei mäleta enam mida ta küsis. Geniaalne...

*Esimene unenägu
Olin talvisel päeval maal. Seal olid veel mingid inimesed... Nägin, et eemalt tuleb Martin (okei, see on juba piisavalt imelik). Jooksin tema juurde ja kallistasin (that's not weird?). Kukkusime koos lumme ja naersime... olime mõlemad nii kuramuse õnnelikud. See oli kuidagi nii haigelt imelik unenägu... ma ei ole kunagi varem midagi sellist näinud! :/

*Teine unenägu
Selles oli mingi teema suve ja rollimänguritega... aga see oli kuidagi hästi imelik. Ma ei mäleta sellest eriti palju... :/

Oli veel mingi kogus unenägusid... neid ma õnneks enam ei mäleta! :P

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik