Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Reedel läksime koos Daniga Tallinnasse. Algul oli probleeme Dani kätte saamisega. Tal ei olnud kostüümi - sai selle ikkagi Inwelt. Sellele järgnes natuke aega chillimist minu juures. Seejärel läksime Tln maanteele. Neli autot ja kolm tundi kulus Tallinnasse jõudmisele. Seal selgus, et Dani on raha koju unustanud. Õnneks oli mul endal piisavalt nutsu, et meid mõlemaid orgunnida Suurupisse. Teatavasti toimus Suurupis Fyrellal! ;)

Mäng oli tegelikult hea! Ilm oli tapvalt palav ja inimesed kurnatud tänu sellele. Vähemalt kaks lõpetas päikesepistega. Liina toimetati hommikul kiirabiga minema :( Mängust kirjutan tulevikus lähemalt :P

Hetkel olen haigena kodus. Palavik, kohutavalt valutav pea ja halb enesetunne ei ole toredad. Hommikul kukkusin peaaegu kokku. Ma ei taha, et midagi sellist korduks! Ausalt, hoolin oma vanematest ja teistest liiga palju ... ma ei taha neid enam kunagi nii ehmatada.

1 kommentaari:

Efkal ka blogi...

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik