Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Mis on sitasti läinud:

*vasak käsi valutab pärast eilset mängu... jah, valutab... jätkuvalt. Enam pole asi väga hull... aga valutab. On sinine ja kergelt paistes ka. DEEM!

*olen hankinud endale kenasti borrelioosi ka. Fyrellali järelmõjud. Kurat, nutta tahaks varsti...

*jalg on sinine. Eile visati mind OG telefoniga ja valus on... *vandumine*

Vahepeal oli positiivset ka .... tegelikult... natuke...

Deem, vanduda tahaks... karjuda tahaks... Ja nad vist ootasid, et ma eile oleks oma rolli ka korralikult mänginud... eks ma tulevikus mängin... kui ma ei pea mõtlema sellele, et mul on mingi rõve haigus + veel lõpuks ka valutav käsi.

Okei, ma ei hala rohkem... saan hakkama. Olen alati saanud... saan ka edaspidi.

Efka on tubli :)

3 kommentaari:

Awww... Vaene sina. *patspatspats*
Aga tegelikult- mis mäng "eile" oli?

Ai... loodan, et saad ruttu terveks...

Haaa... Masendus on nummi.

Uvatha - esimesel päeval Elesgali mäng. teisel üks suht suvaline piiksukas.

Ghost - muidugi. minust pääsemiseks on vaja märksa rohkemat.

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik