Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away


Otustasin ennast vahelduse mõttes viia kurssi Eurovisiooniga. Tähendab, ma olen kuulanud umbes kümmet lugu ja vähemalt kolm neist on olnud head. Sognu on lausa nii hea, et ma kuulaksin/kuulan seda niisama ka. Kõigile meeldivad ilusa häälega ilusad mehed. ^.^

Nädalavahetusel mängule ei läinud. Olin ikkagi haigena kodus ja nö. ravisin ennast ... st. istusin arvutis ja lugesin raamatut. Wheel of Time muutus vahepeal uuesti põnevaks. Samas, oli ka aeg ... üheteistkümnenda raamatu lõpp ju. 2 või 3 raamatut sarja lõpuni. Yeah! Sims Medievalit mängisin ka. Seal on exp ja seiklused. :D Peaaegu nagu Dragon Age juba.

Pidin ju kirjutama ka sellest, et meil on uus ja äge D&D. Ma olen kuripaha paladin. Ja kui me selle vargaga kunagi kohtume soovin talle õnne (ja pärast seda tapan). Arvatavasti jõuab Vahuri tegelane tapmisega minust ette. Temal on reaktsioonikiirus olemas. Esimene (ja teine) mäng sisaldasid suurt hulka katsetusi ... nagu Portalis. Pärast Dragonit otsustasin, et esialgu hoidun Portali mängimisest ... kuigi seal on ilus ja hea muusika. ^.^

Täna on emadepäev. Ma ei suuda otsustada millise sisuga sõnumit oma emale saata. Proovisin välja mõelda, et kuidas oma mobiiliga muusikat saata ... praeguseni on see mõte feil olnud. Mul lihtsalt ei ole õnnestunud toimivat varianti leida. Hiljem proovin uuesti.

Mõnusat emadepäeva! :)

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid