Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Otsustasin lõpuks inimeste soovitusi kuulda võtta ning hakata Supernaturali vaatama. Esmamulje on ülimalt positiivne ja ma arvan, et mõne kuu pärast hakkan uusi osi ootama (nagu normaalne inimene).

Reedel sai Liisaga kokku. Ma ei olnud teda ~5-6 aastat näinud. Mul olid reede õhtuks nii head plaanid ... mis kõik lendasid vastu taevast. Haigeks jäin. :/ Praegu istun ka haigena kodus ja loodan, et homme hommikul olen terve ja saan dragonit mängima minna. Äärmisel juhul tulen pärast taksoga koju ja magan ülejäänud päeva ... aga ei usu, et asi nii hull on. Praegu on üsnagi lill olla. Või on asi selles, et Supernatural röövib kogu mu tähelepanu.

Proovisin hommikul mingi aja Hellgate: Londonit mängida. Lõbus oli, aga mul viskas arutust deemonite/ebasurnute/lendavate olluste ja muude kahtlaste asjade tapmisest üle. Kuidagi üksluiseks muutus ... ahjaa, Hellgate omab Witcheriga võrreldes ühte eelist. :D Hellgate sisaldab võimalust hüpata. LOL.

Aga nüüdseks peaks järgmine osa Supernaturali valmis olema.
Whiiii!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik