Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

R. oli Tartus. Päris palju oli DotAt ja natuke dragonit. Laupäeva varahommikul jäi R. auto lumme kinni ja üks tore (kristlasest?) mees tuli appi. Ta soovis meile palju armastust jne. Hihihi. Naljakas ja armas.

Pealkirjast rääkides - tegemist on ühe omamoodi armsa ja muinasjutulise looga. Oh, oleks elu muinasjutt ... ja autosave võiks ka olla. Ma teeksin nii paljut teisiti! Aga, tehtut uueks luua ei saa ... tulevaste otsustega peab proovima saavutada parimat (või midagi sarnast).

Otsustasin, et edaspidi ei maini blogis kellegi pärisnime. T. kartis, et ma rikun siin tema mainet. Hihi.

Aitab. Kell on 6.14 (hommikul) ja mul on aeg magama minna. Varsti on äratus.

2 kommentaari:

Tead, et sa oled ametlikult nõmedik, kui sa hakkad blogis seda nime asemel tähe kirjutamise värki harrastama. Päriselt kah, see on nõme. Rass on Rass või requel, aga mitte R. Ja kui sa minu kohta näiteks M kirjutad, siis see võib sama hästi munni tähendada. Vot!

Hendrik, sa oled nii nunnu! Aga ma siis vist kuulan sind ... mulle endale ka väga esimesed tähed ei meeldi. :D

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik