Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away



Olen suurema osa päevast kuulanud rohkem või vähem religiooniga seotud muusikat. Mul on hetkel siiralt kahju sellest, et ei ole viitsinud laulmisega tegeleda. Tehniliselt pean viisi ja hääl on ka olemas. Peaks vist Anneliga võtma ühendust ja sellel teemal pikemalt rääkima. Tegelikult peaks üldse lõpetama VIST asjade tegemise. Trumme peaks ka uuesti mängima hakkama. Järgmisel aastal, näiteks. Leian siis endale uue ja ägeda õpetaja. Voh!

Sellel aastal tegin ühe jõulukingituse. Kinkisin vanematele lauamängu. ^.^

Jõulude ajal olen Tartus. Wihiiii, ma saan üksinda kodus olla. Tähendab, mulle võib siis külla tulla jne. XD

Vaheajal lubati dragonit. Lol. Mul on kadunud igasugune huvi kiirmängude ja muu sarnase vastu. Vanaks hakkan vist jääma.

Eile kurtsin, et ei saa veinipudelit kuidagi lahti ... täna sain. Meestest on kasu ka. Jõhkralt hea vein on.

Üüü, ma ei ole kaua nii palju tobedat juttu kirjutanud.
Aga ma nüüd mõtlen essee kirjutamisele ...

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik