Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Istun Kaubamajas ja kirjutan järjekordset sisutut blogipostitust. Käisin raamatupoes ja leidsin väga vinge asja mida inimestele (vanematele, näiteks) jõuludeks kinkida. Nad on L. Royo kunstiteostest puslesid teinud ... ja ma arvan, et üks selline teeks mu vanemadki õnnelikuks. Kõigile meeldivad ju ilusad (poolpaljad) naised. 


Gregorian on lihtsalt hämmastav! 
See lugu meenutab natuke mu Siimu mängu tegelast. Tal on ka vari (Dashiva). Õnneks või õnnetuseks jääb mu tegelasel emo olemisest päris palju puudu. Meil on hullult seksikas bard ja kuidas sa ikka sellise juuresolekul emo oled? Mu tegelane on mees. 

Hihi, viimane kord kui niisama Kaubamajas chillisin ja igavat postitust kirjutasin selgus, et Rasmus on linnas ja tuleb dragon. Täna oleks väga hea päev mängimiseks. Ma nii tahan epicut. Olen teinud X astmel N plaani ja google on mind ka aidanud. 

Palav on. Ilma mantlita siin istumine oleks vist veits imelik. Mmmh, varsti peaks õue minema ja siis koju vms. Kuigi dragonit tahaks. Väga! 

Sain hommikul uue mängu. Dragon age. Ma ei ole sellest varem vist isegi mitte kuulnud ... aga olevat põnev ja igati klassikaline. Eilne DotA mängimine oli feil. Uku sai pidevalt surma ja ma ei suutnud üksinda nelja vastasega tegeleda (kuigi ma sain kahe mängu peale kokku surma vist 2 korda). Pealegi, mul on DotA's uus tegelane ... Traxex on mineviks ja Razor olevik. Hellyeah! 

Facebook peab mind ülejäänud aja lõbustama. 

E.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik