Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Laupäeval oli epic. Epic ja epic fail olid vaheldumisi. Igatahes, meil on uus omamoodi sõber ... Pelori templist. Natuke irooniline on see, et käisime Erskenil külas ja ülbasime (jälle) baloritega. Sellel korral pääsesid kõik osapooled eluga (ka mina, muide). Saime endale (eeldatavasti) Vecna käe ... ja selle abil koti kartuleid. LOL. Pool maailma on hävitatud (Teenete Kirik & Nimetu vs. Homoklubi seiklusjuhi väravast tulnud golemid). Teine pool maailmast on sõjas/sõjaks valmistumas. Reinhold osutus psühhopaadiks ja tahab ~3 miljonit isikut vastu taevast lasta. Epic fail, noh. Melissa jäi jälle hingest ilma (kuidagi tüüpiline) ja me peksime ühe devili kasti... 2 korda. Aron peaks sebima Elise ja Ophelia peaks sebima Reinholdi. See lahendaks pooles maailmas probleemi.

Käisin Abakhnais ja ostsin suure hulga musta sametit. Mul on plaanis Asha'mani stiilis jakk/pintsak õmmelda. Sain riide 25% odavamalt. Win! Loodetavasti õnnestub õmblemine ka.

Hetkel istun Kaubamajas ja lööna aega surnuks, sest ei viitsi üksinda koju minna.

Kolmapäeval dragon? Homme eksamile ei lähe ... lähen järgmisel korral. Õnneks ei ole registreerimisega eksam. ^.^ Kordamisküsimustele on vastused olemas ja ma olen õppinud ka ... aga mõned päevad rohkem õppimist ei teeks mulle üldse halba.



Dr Horrible on hea.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid