Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Öösel kell 2 tuli motivatsioon ja panin eksamite kuupäevad paika. Ühel ilusal(?) detsembri päeval on mul 3 eksamit. Ilmselt hakkan seda varsti kahetsema ... aga mulle tõesti ei meeldi jaanuari keskpaigani sessi venitada. Vaatasin natuke referaate ja esseesid ka ... et mida ja kui palju ja kellele pean esitama. Kogusumma ei olegi väga õudne. Ainult natuke hirmus. Panin kõik teemad ja tähtajad notepadi kirja. Nüüd ilutseb mu läpaka ekraanil palju rohkem tähtsaid faile. Seni oli suurem osa failidest seotud Juuniori või dragoniga. Asi areneb, vist. Mänge on mul ka läpakas ainult 3 (HoMM III, DoTA ja Civ II) ... isegi minesweeperit ei ole.

Täna tegelesin lõpetamata asjade lõpetamisega (lugesin raamatut, lugesin konspekte jne). Homme ma vist tegelen  korralikult referaadiga, sest viimasel minutil tegelema hakkamine oleks liialt feil. Tehniliselt on mul peaaegu kuu lõpuni aega.

 

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid