Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Laupäeval käisin pärast üsnagi pikka pausi jälle mängul. Olen vist vanaks jäänud, sest eelistan praktiliselt igal ajal dragonit. Igatahes, laupäeval toimus SR. Läksin mängule kohale praktiliselt magamata ja ilma igasuguste ootusteta. Imekombel oli mäng magamata olekut isegi väärt. Mööda metsa sebida oli totaalselt fun!

Enne mängule minekut õnnestus mul oma vasakule käele tekitada omajagu kahju. Liimipüstol polegi eriti süütu mänguasi. Midagi hullu ei ole. Lihtsalt vasaku käe peopesa ei tunne eriti kuumust. Lol.

Dragonis avastasin oma tegelasele (peaaegu) ideaalse klassi. Dragon disciple. Kaotan minimaalselt ... ja saan võimaluse võtta multiattack feati. ^^ Arvestades seda, et mu tegelane on shapechange loitsu suhteliselt kiindunud saab lõbus olema. Tuleb "pisike ja nunnu" force dragon ja annab kõigele peksa. ^^ Aye. Tunnen ennast nagu nolifer. Peaks endale elu hankima vms. Samas, ma võiksin kirjutada ka sellest, et õpin vahelduva eduga eksamiteks. Paraku on suurem osa praegusel ajal õppimisel olevast üsnagi kuiv ja mitte just kõige põnevam. Ei usu eriti, et keegi viitsiks lugeda jahumist ammu surnud (igavatest) inimestest või häälikuühenditest. :D

Natuke aega tagasi lõpetasin SRi kroonika kirjutamise. Jõhkralt pikk sai (arvestade seda, et ma tavaliselt kirjutan max. pool lehekülge). Ilmselt teen selle kroonika ka hästi kompaktseks. Naljakas on mõelda, et ma vahepeal hoidusin päris pikalt igasuguste pikemate tekstide kirjutamisest. Polnud lihtsalt mõtteid ning soovi. Tegelikult on praegu ka mõtteid minimaalselt ... aga mingi tahtmine kirjutada on tagasi tulnud. Lõpuks ometi!

I've said it so many times
I would change my ways
No, never mind
God knows I've tried


Call me a sinner, call me a saint


Ilus laul on.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik