Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Sünnipäev. Aye!
Arvestades seda, et mulle sooviti täna umbes sadakond korda õnne ... peaks tulema hea ja õnnelik aasta. Loodetavasti. :)

Tänu Margusele hakkasin täna sorima vanades fotodes. Kas te ka teate, et mul on kõvakettal 5 aastat vanu fotosid! :) Avastasin kogemata ka video Saatana bändist ja keerlevast Hendrikust. :D Lisaks on mul ühest tulevasest poliitikust kahtlaseid fotosid... Uru aegadest.

Ilus ja tore päev on olnud.

Ahjaa, vahepealsel ajal toimus päris mitu dragonit. 3 level 20 tegelast vaidlemas noore kuldse lohega ... moraaliteemadel. Pühapäevasel mängul juhtus esimest korda see, et mu tegelasel said loitsud peaaegu otsa. Lol.



Eile algas mul ametlikult kevad. Võtsin kingad kapist välja ja lõpetasin talvemantli kandmise. :)

Ilusat kevadet!
E.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik