Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Finger of death või disintegrate kuluks praegu ära. Tegelikult ajaks vist isegi üks fireball asja ära... või vanamoodne piinamisriistade kollektsioon.


Kuulasin vahepeal Rammsteini ja koristasin oma räpast tuba. Suur prügikott sai täis kasutuskõlbmatuid (või lihtsalt koledaid) riideid ... prahti sai teine samasugune kott. Krt, paar kuud tagasi sain samasuguse hunniku prahti. Hämmastav ... ma ei mäleta, et oleksin vahepeal tegelenud uue sodi hankimisega. Ohwell. 

Avastain natuke aega tagasi, et mul on palju vanu Korni lugusid. Kuulan nüüd neid ja mõtlen selle üle, et kunagi jätkub Uku chill D&D. Ma juba ootan järgmist mängu. Aye! Väikese inimese väikesed rõõmud. 

Täna koolis ei käinud. Laisk ja nõme olen.

SIIN on pilt mille ma pühendaksin Merilinile. Ta tahtis näha ilusaid ja lihaselisi mehi. 

Mingid mehed tulid radikat parandama. lolz.


4 kommentaari:

Ma loodan, et sa ikka ei visanud neid riideid ära, vaid viisid nad Humana kogumispunkti, onju-onju?

Umm, ma ei olegi veel mõelnud sellele, et mis neist riietest edasi võiks saada. Tänud idee eest. =)

mine vaadake titaanide kokkupõrget, seal on ilusaid karvikuid, nii, et vähe pole:)

Aga ma juba vaatasin Titaanide kokkupõrget. 3D ja puha. XD

Aga ilusaid mehi väga ei olnud ... kuigi Hades oli täitsa kobe :D

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik