Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away


Täna kaotasin telefoni bussi (teel Elvast Tartusse). Nõme. Jälle olen telefonita... ilmselt homseni. *Tigetseb natuke*

Jäin tänu bussile tööle natuke hiljaks ja Helje hakkas virisema ja lubas mulle tööraamatusse kirjutada, et ei täida üldse töökohustusi. Nagu, WTF?! Ise paneb ennast tund kauemaks tööle ja siis vingub veel. *On eriliselt pettunud ja värki*

Mul on nii villand Kioskist ja sealsetest töötajatest. Tahan juba ära! :( Vihastada ka ei oska enam... lihtsalt pohhuistlikumaks teeb. :/

On mul siis üldse mõtet oma viimane nädalavahetus tööle ohverdada? Nagunii rikutakse kõik veel rohkem ära. Ah, ma ei tea. Tahaks lihtsalt kõigele pöörata selja ja minna oma teed. Kaugele-kaugele. Kauaks-kauaks.

Hea on see, et Wolgemut on kuulatav. Mütol olnud peaksid teadma.

Okei, lähen ja tigetsen (khm, pakin) edasi.

Kännuämblik

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ... 9:34 AM  

I wish not concur on it. I over precise post. Expressly the title-deed attracted me to read the sound story.

Anonüümne ütles ... 5:53 AM  

Good post and this post helped me alot in my college assignement. Say thank you you for your information.

Anonüümne ütles ... 4:27 AM  

Opulently I to but I dream the brief should secure more info then it has.

Kuulsusetu

Kaasautorid