Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Juunior oli vahepeal. Väga-väga-väga hea mäng. Ootasin midagi keskpärast... aga näe, üllatas! :) Mul on hiiglama hea meel, et sai ikka jamatud ja kohale jõutud. :) Fotodega on selline lugu, et ~5 on juba üleval. Mul lihtsalt ei ole mingit tahtmist hetkel nendega tegeleda... seedin enne natuke ja siis panen kõik kenast Dragon.ee galeriisse. Ausalt!

Minu tegelane täitis päris mitu oma eesmärkidest - Ats ja Ülo said kõrvaldatud. Kurat! Nad ei olnudki kurjad... hoopis head pätid olid. Vabandused sellel rindel ka siin. Hoolimata oma plaanidest poliitilisest elust ja muust sarnasest hoidudes segasin end ka sinna... jälle *laiutab abitult käsi*. Õnneks sai maailm päästetud ja kõik (või enamus meist) elavad õnnelikult edasi. :)Järgmise Juuniori korraldame juba meie (Uku, Mort, Dani, Rasmus, mina ja natukene ka Aurin). Mind ootab ees projekti kirjutamine ja Ülikool. Yeah!

Esmaspäeval korraldasime Urus "väikese" MTG öö. Kella viieni sai mängitud. Tanel, Uku, Vares, Kika on ikka naljakad tegelased küll. Tuleb tunnistada, et meeldiv oli! :P Go MTG! Täna jälle... kuigi homme pean jõudma tööle ja seal elus olema. Lolz.

Vartsi ongi august läbi ja mind ootab kool... Siis saan trumme mängida (jälle) ja muidu lõbutseda. Saab ju olema rohkem aega ja vabad nädalavahetused *Ei jõua enam oodata*

Mis ma siin ikka pläman. :P Lähen hoopis linna MTG pakile kilesid jahtima. Mmmm... animetibidega. :D
Igatahes, täna kell 15.00 hakkame Urus mängima! :)

DVD hunnik Tanelile Sims 2 minule! Yeah!

Prääks!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid