Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Olemegi jõudnud detsembrisse. Mõte jõuludest jätab mind täiesti külmaks. Miks kuradi pärast inimesed alati nii palju pingutavad? Kaunistused, kingitused, toit, alkohol ... Kingitustest saan veel kuidagi aru. Need on naljakad. Minu jaoks ei oma jõulud enam ammu mingit võlu/tähtsust. Suvaline püha söömiseks ja joomiseks.

Tegelikult vaatasin just netis ringi ja avastasin, et "Harry Potteri" raamatute teemal ei olegi vist kunagi mingit mõtekamat mängu olnud. Natuke kurb. "Sõrmuste Isand" on nii populaarne rollimängude teema. Ma ei üritagi väita, et "Potter" on sama hea... aga mingi mäng võiks ikka olla. *Ving-ving* Hea mäng, mis ei lähegi alati kokku raamatus oleva teemaga... ainult tegelased on samad. "Potteris" on tegelikult täitsa geniaalseid tegelasi. Naljakas on kujutada neid ette mängus, aga selles ongi minu arvates asja tõeline võlu.

Keegi ei vaevuks sellist mängu nagunii korraldama. Minul on korraldamise soovid ammu kuhugile kadunud. Well. Kui leiaks piisavalt motivatsiooni ... Aga see motivatsioon peab ikka meeletu olema, sest tööd oleks VÄGA palju.

Mõni suvaline mäng võiks tulla. Iidmaa? Aega on muudetud... ma võiksin selle üle kaalutleda. Jaa. Kaalutlengi. Mul puuduvad igasugused teadmised Iidmaast... aga seal on kõik kurjad (või ma eksin?). Ja väga-väga-väga mõnus oleks mängida jälle kurjamist. "Sul on rist valesti käes, Juuger!" Ah, see oli nii kuramuse naljakas ja juhe. :D

"The winner takes it all..." Kurvad sõnad laulule. Üllataval kombel olen ABBA enda jaoks avastanud (jälle?). Väiksena sai vahel ikka kuulatud... emal oli palju vastavat materjali. :p Kuulasin ABBAt ja hüppasin voodis... siis ei olnud ma veel seitsmenegi. Hihi. Naljakas on mõelda.

Kõik oli siis teisiti. Mööbel oli teisiti paigutatud... mina olin hoopis teises toas... põrandal oli naljakas lamp. :D Ohjah. Naljakas on mõelda. Ja kui mul igav oli mängisin peeglilaual olevate pudelikestega. Panin neid alati ritta. Ma ei mäleta enam mida seda tehes mõtlesin... aga see oli nauditav tegevus.

Aga täna ootab mind ees hunnik tähtsaid tegemisi. ;)

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik