Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

* Inimene, keda ma üle kõige armastan.

* Aega, et teha oma valikud tuleviku osas. Ilmselt teen katset pääseda ikkagi bioloogiat/geograafiat või loodust õppima.

* Augustis toimuv LARP. Beleriand tuleb! Sellel aastal tuleb eelmisest parem mäng... loodetavasti.

* Aega, et tegeleda oma eluga ja see kenasti rööpasse seada.

* Hea tuju.

Tegelikult on veel väga palju asju ja tundeid ja mõtteid.

Reedel (22.06.2007) 17.00 Vanemuises. Mina lõpetan gümnaasiumi!
Ja siis ongi kooliga kõik.


Nüüd lähen ma magama.
Head ööd!

"Kõrgel sinitaevas lumivalged pilved,
taamal terendamas must metsapiir.
Mu jalataldu kriibib kruusakare rada-
kohale jõuangi."

Ilusad sõnad...

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ... 4:11 PM  

Mul on...

* Inimene, keda ma üle kõige armastan.

Kõik hea lõppeb kord ;).

Kes julges midagi sellist väita?

Ütle mull oma nimi, ooo salapärane!

Anonüümne ütles ... 8:55 PM  

Kurbade kogemustega võõras, ei midagi muud :)

Ah, siis on kõik korras. :)

Mul oli see laul kunagi peas(järjekordselt).
See on ilus laul.

Anonüümne ütles ... 2:50 PM  

äkki keegi ütleb mis laulu nimi ja esitaja on:D:D
tänan

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik