Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

+ Eile oli D&D - Minu tegelane (paladin) otsustas, et temal on villand heaks olemisest ning tema hakkaski pahaks ... tappis ära Elendili necromanceri (mõõgaga veel surkis surnukeha) ja proovis osta ära ka paari tüüpi (õnnestus!). Lisaks sellele tappis ta kuramus mängul 3 inimest ( ühe ossi, ühe aknast sisse roniva kohaliku ja Elendili necromanceri). Olen jah kuri!
+ Kassipoeg on jätkuvalt nii kuramuse armas ... tema käis ka eile koos minuga DDd mängimas (: Tegelikult mängis ta pigem täringute ja teiste mängijatega
+ Sain eile Diega kokku (juhe on käes!) ja selgus, et minu järgmine nädalavahetus saab ka sisustatud (: Lisaks veel ilmselt ka nädal juunis (laager Lätis)
+ Inkas sain täna paar tööd kätte. Mõlemad neljad ...
+ Täna GM miiting Pirol (või Krookus ... või hoopis Zavoodis?)

+- Laupäeval on Elesgali testmäng ja ma olen seal GM ... paanika!

- Vene keelega on sandid lood ... pean ilmselt ennast selles osas parandama
- Geograafia eksam läheneb hirmuärataval kiirusel ... 19 päeva eksamini. Kohutav! Eile sirvisin peaaegu pool õpikut läbi - APPI!
- Täna on emal sünnipäev ja ta on minu peale pahane ... kõiges on süüdi minu enese laiskus ... hale, ma tunnistan seda juba ka ise.
- Ma olen väsinud, väga väsinud ... tahaks kuhugile kaduda paariks päevaks ...

Kokkuvõte:
Positiivset on rohkem ... saan hakkama! (:
Elu on tegelikult ilus ja ma ei üritagi eriti halada ... üksinda on hea olla.

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik