Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Täna sain siis 18. Super!

Laupäev- pühapäev sai pidu peetud maal. See oli nii masendav ja kohutav enamus ajast, et ma ei taha kommenteerida.

Tänane päev on läinud üllatavalt hästi... kuni praeguse hetkeni. Ema teatas, et tema mind täna välja ei luba. NO MIDA KURADIT?!

Igatahes olen praegusel hetkel vägagi vihane. "Mine või aknast, mina sind välja ei lase." O well. See seletab siis kõik? Mul ema teab liigagi hästi, et peaaegu kõik otsused teen hetkega... ja oli see siis juhus või mitte? Enamasti ta teab liigagi hästi, et ma võin juhuslikult teda ka kuulata.

/me on oma ema peale tõeliselt tige. Ei lase välja - olgu. Aga see ütlus oli veidi liiast. No aitähh.

Palju õnne mulle!

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ... 8:32 PM  

aga miks siis?

sest ma jõudsin eelneval õhtul hiljem koju.

Mõmm. ma olen pahur jätkuvalt.

/hakkab kooli minema ja ei leia enam sellel ka mõtet/

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik