Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Eile olin omadega täiesti läbi lõpuks ja kui magama vajusin siis ka ainult hetkeks. Peaaegu kogu öö olin üleval ning mõtlesin... ma ei tea enam isegi millest. Kahetsen vahepeal lihtsalt kõike seda, mis möödunud on. Vahel harva on see minule ju ka lubatud. Mis oleks kõik võinud olla teisiti ja muu selline. Piinav... ahistav. Enam ei taha!

Olen kodus ja olen haige. Tegelikult olen olnud haige juba umbes 2 kuud vahelduva eduga. Pidevalt on hääl ära ja nohu ja pisike palavik ka ikka ja alati üleval. Masendav... Peaks minema arsti juurde (ema võib ju arst olla... talle nõme kurta). Igatahes, peaks ennast selles osas käsile võtma.

Porgandid ja porgandimahl on parimad! Eriti kui tarbida koos... :)

Efka on väsinud... Efka vajab und... Efka alles ärkas unest.

Muide, ma ei ole emo!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid

Minevik