Happyland

I'm just a dreamer, I dream my life away

Juuni on olnud dramaatiline. Eriti palju on olnud erinevaid suhtedraamasid.


Suutsin vahepeal peaaegu 2 päeva arvata, et olen vallaline. Sittagi. Tundub, et esialgu ikka ei ole. Paraku pean tunnistama, et need 2 päeva olid äärmiselt huvitavad ja lahkuminekuid ei peakski kartma. Avaneb hoopis rida uusi ja huvitavaid võimalusi. Voh. No panic. 

Praegu olen Hendriku juures ja ootan äikest. Whii. On mida oodata. 

FB test väitis, et olen nagu Zeus. 
"You have the inborn power to lead within your veins. However during your life, many have tried to take your place as a leader, but you were unmovable. You always like to have the wind being blown on your face and neither thunders nor storms frighten you."
See äikese ja tormi osa on nii õige ja hea.

Viimati vihmaga koju jalutades sain omapärase komplimendi. "Sa oled armas nagu siil." Voh. Öeldagu veel, et mehed on sead (mõned muidugi on, aga see ei ole oluline). 

Mingi kurvameelsus on alles. Samas, olen vist leidnud rahu enese ja maailmaga. 

PS. Wheel of Time on totaalselt lahe. Olen kolmeteistkümnendast raamatust juba peaaegu poole lugenud. Kurvameelselt kaunis. 

PPS. Epic jätkub. 

MÜRISTAB! MÜRISTAB!  MÜRISTAB!

0 kommentaari:

Kuulsusetu

Kaasautorid